Thursday, July 2, 2009

ermmm lagi.......

erm....tggl bape hari lg dpt dok umah...pasni dh kne blik upsi..hri sbtu bersamaan 4hb7 pkul 8.00mlm aku nek bas ke tg malim..
mlsnya rse nk dtg balik upsi nie...dushh...
skang ni dok berkira2 mcm ne laa nti ak nk g stadium tmpt nek bas laa hri sbtu ni..
bkn ape...xde org yg sudi nk anta..sedey kan...huhu
1stly, mak aku ckp kat abg sulong aku...suh anta ak nek bas hri sbtu ni...tp dorang ckp xth lg..cz de sepupu kak ipar ak pon nk nek bas mlm tu gak...kot2 die suh anta die..mak ak laa yg cte kat aku mcm tu..
erm...ak jz dgr je laa n time tu ak pk laa..''mcm xsudi anta je''tp tu ak pye mind set laa...ak dh ckp dah ngn mak aku...dri dlu lg...aku cbe xnk nyusahkan abg sulong...sape2 yg rpat ngn aku tu die faham2 laa npe kan....
pastu ak ckp laa kat mak aku bia laa aku nek teksi je g kat stdium tmpt nek bas..g awl ckit n berkampung skjap kat surau stadium..
kalo ikut ati mak ak..die nk jgk abg aku yg g anta ak nti..tp aku ni dgl n msih berkeras gak..ak ckp kat mak xpyhlah mtk tlg die...xnk menyusahkan die..bia laa aku handle sndiri..
nk tau pe reaksi mak aku...die ckp..kalo mcm tu, pegi laa sndiri nek teksi sorang2...dh xnk menyusahkan org...sedey beb...
b4 ni pom ak dah angin dah...bkn angin kat mak aku...
tu laa kan...ak ni kdg2 ego gak..huhu..tp tu laa aku dri dlu...kalo bleh sedaya upaya x nk menyusahkan idop org len..ak x mgharap pape pom..
nti tggu laa hri sbtu ni...mcm ne kekdahnye......

No comments:

Post a Comment