Wednesday, June 29, 2011

no idea....yA ALLAH....

uh...
sgt x selesa hari ni...nape yer??
erm...aku bkn nk kata org...n bkn nk busy body...
tp bg ak...ak msti kne busy body gak...kne amik tau n kne tgur mane yg slh...
yee...ak tau...ak bkn baik sgt pon...n kdg2 rse xlyk nk memberi nsihat n menegur...
tp aku rse aku msti buat mcm tu gak...
demi kebaikan bersama...

tp....susah kan...nk ubah persepi org ni...
ble die dh buta...n dh nmpk satu je...
ssh laa...n lg ssh kalo dia xpat pk yg mne baik dan buruk...
ape yg ak mampu buat...
slow talk...talk...n talk again...
itu je...
slebihnya...keinsafan diri...

sgguh aku x sgka n duga....npe msti de mcm tu gak...
mcm ne ak nk ubahnya...mcm ne ak bg nshtnye...
kdg2 ak mati akal...no idea...
ble ak ckp lebih kang..org ckp ak ni jeles lak...
ckp dia dh bsr pjg...bleh pk sndiri...
tp sape aku ni???sape aku???
ak rse ak btggungjwab...
ak xnk laa igt balik bnda2 yg dh lps...
tp bnda ni berulang lg....
skitnya aku...

pe lg yg perlu ak wat....???
ya ALLAH....




1 comment:

  1. salam kenal singgah sini dan follow.jemput ke blog saya.

    ReplyDelete