Monday, December 26, 2011

mampu ke aku....?

assalamualaikum......

masih dalam mood sedih...^_^
aku x tahu....sape slp...sape slh...
aku mengaku xphm hati dia...xphm prngai dia...
aku xmampu nk hadapi lagi...
bila aku trasa...xde sape amik tau...
xde sape amik pduli...
last2 prasaan itu hlg mcm tu jeee....
mampu ke aku nk bertahan??
2,3 tahun akan datang???
20, 30 thun???
ya ALLAH...berikan laa aku kekuatan untuk menghdapi sume ini...

---------------------------------

mgkin bg sesetengah org die rasa nothing happen...nothing to take serious...
n everything nothing...jz say nothing...
tp aku bukan mcm tu...
aku xleh....nape jiwa aku xleh nk adapt sume tu...
ya ALLAH...makin lama makin berat dugaan mu ni....

makin aku pk...makin berat kepala ni.....
arghhhhh,..................

it;s so complicate.....(cry)

No comments:

Post a Comment