Thursday, May 28, 2009

Aduhaiiiii.....

sblom aku pot pet pot pet...aku nk tya laa korang...AKU NI GARANG KE???
ish...ish...kalo ye laa aku ni garang, ade org tkut ke??
the main topic is aku marah2 adik aku siang td..adik bgsu...lelaki umo 11thn...ish..nakal gak..ske sgt kuar nk p main bola...aku ni dh naik bosan dah marah2 ni...bkn ak x bg die kuar main bola...ak bg je..tp mslhnyer...lps je blik sekolah...mndi2, mkn2..trus lesap die...aku xth laa nk control mcm ne lg..dh puas marah...siap cubit dah..xmkn saman...
ak bg die rule...nk kuar main lps asar...kol5 ptg bru leh kuar main...ikut laa kjap rule tu...tp xthn lama pom...ak biarkan je die 2,3 hari ni...aku cme bebel je...tp smpai ble ak ni leh tahan kan...bebel2 pom bkn nk ikut...pe lg ptg td...ak jz pegang tgn die je...tya die...soal jwb laa ngn die..bdk tu jnis pns gak...xleh nk sntuh2 ni...naik rimas katanya...ak ignore je...aih...pe yg jd???mengamuk laa bdk tu...tp xde laa pukul aku...cme die sepak pntu bilik je..nk tunjuk die tu marah n mengamuk laa...
tgn ak dh nk naik dah...tp x naik pom...die ckp pe kat aku..."rotan laa kalo nk rotan''
aih...bleh je kalo die suh ak rotan die...tp sah2 lps ak rotan die mengamuk blik...lawan blik...ak xnk laa mcm tu...degil tul die tu....
haa....lg stu prngai die...die ske mnjwb ble ak membebel ni...mnguji kesabaran ak tol...
ptg td adik aku nangis laa...bkn kne rotan cme die geram kat aku...at da same time...aku lak berair mata...begini laa sifat aku...ak marah org...aku yang nangis...org marah aku, aku lg laa kuat nangis...hehe
ak wat cmtu kat adik aku sbb tgk die x bkak buku sekolah pom...ye laa...dh kuar ptg tu...blik dh nk mgrib..pastu lps mgrib pegi klas qiraati lak..abis kol9 mlm..pastu blik umh penat n lastly tdoo smpai pg esk...cbe korang bayangkan kalo adik korang mcm tu???mcm ne agaknya korang nk handle???ni bru adik..blom lg anak sendiri...adoiii haiii.....pening pale den...

No comments:

Post a Comment